5.04.2014

Zamówienia.

Witam serdecznie! 
Po głębszym przemyśleniu doszłam do wniosku, że będę mogła zająć się robieniem dla Was szablonów i zwiastunów. Mój obecny szablon wykonałam sama jak i jeden z trailerów mojego opowiadania, który znajdziecie menu pod nazwą "TRAILER II". Pod spodem przedstawiam Wam dwa regulaminy odnośnie zamówień.

ZAMÓWIENIA SKŁADAMY NA ADRES:
lovechoice8@gmail.com

SZABLON
1. Adres bloga.
2. Tytuł bloga.
3. Cytaty, które chcecie, żeby znalazły się w nagłówku.
4. Osoby, które chcecie, żeby znalazły się w nagłówku, np. Justin Bieber (smutny, radosny, zamyślony, z językiem na wierzchu, na koncercie, itd.)
5. Kolorystyka bloga, np. kolorystyka ciemna, kolorystyka jasna, czerwień+zieleń, itd. (możecie także zdać się na mnie).
6. Co chcecie, żeby znalazło się w widgetach, np. obserwatorzy, menu, statystyka, archiwum bloga, itd.
7. Do każdego wykonanego przeze mnie szablonu dokładam widget z button'em przekierowującym na mojego bloga!
8. ZAOBSERWUJ MOJEGO BLOGA.
9. JEŻELI TWOJE OPOWIADANIE NIE PRZEKRACZA 3 ROZDZIAŁÓW ZAMÓWIENIE NIE ZOSTANIE WYKONANE.

TRAILER (zawieszone)
1. Adres bloga.
2. Tytuł bloga.
3. Teksty/cytaty, które chcecie, żeby znalazły się w filmiku.
4. Osoby, które chcecie, żeby znalazły się w filmiku.
5. Muzyka, którą chcecie, żeby znalazła się w filmiku (możecie także zdać się na mnie), np. Justin Bieber - Confident lub Selena Gomez - Slow down i Demi Lovato - Neon Lights (możliwość zamieszczenia w filmiku dowolnej liczby piosenek).
6. Trailer wysyłam do siebie na kanał Youtube, a wy na swoim blogu zamieszczacie do niego link.
7. ZAOBSERWUJ MOJEGO BLOGA.


Wykonane szablony:



Wykonane trailery:











6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam zamówienie ! <3 Mam nadzieje że je wykonasz i szybko odpiszesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby ktoś chciał trailer ja też wykonuje :) więcej na blogu w zakładce : http://your-life-changes-myr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Złożyłam zamówienie na szablon :)) Czekam na odpowiedz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam już szablon, i wysłałam. :) pozdrawiam, czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam juz szablon czekam na odp .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Followers